Kapelle JO13-1 - Kloetinge JO13-1

Kapelle JO13-1

Regio Cup Groep 1 12

5 juni 2021 11:15

Na alle onderlinge wedstrijden eindelijk weer eens een echte wedstrijd: voor de Regiocup uit tegen Kapelle. Bij de start van het seizoen vorig jaar verloren we. Kijken hoe we er nu voor staan.

De 1e helft zijn we voetballend veel beter, maar we komen maar niet tot scoren. Maar dan toch, door een heel snel genomen vrije trap door Milan weet Ata een mooie goal te maken. Kloetinge 1-0 voor.

In de 2e helft wordt ons spel rommeliger, we gaan mee in het spel van Kapelle. We moeten blijven overspelen, maar dat wordt lastiger. Toch krijgen we achter elkaar een aantal kansen om een doelpunt te maken, maar er gaat er geen één in. En dan ineens, een tegendoelpunt. 1-1

Al snel fluit de scheids af, maar hij geeft aan dat er penalty’s genomen moeten worden, er moet een winnaar komen. Heel spannend….maar het gaat super. Dylan is een echte penaltykiller en Kloetinge scoort ze mooi.

We winnen de penaltyreeks met 1-3!!!!

Floris

4_255.jpg