JO13-1 heeft de eerste 3 punten binnen

4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Vandaag was eindelijk de start van de competitie, voor het eerst spelen we in divisie 2.

We begonnen de wedstrijd niet zo goed, de tegenstander was meer aan de bal en we kwamen er niet goed uit.
In het 2e deel van de 1e helft werden we sterker, Sam nam de bal mee tot de achterlijn en legde hem terug op Julian, die scoorde 1-0.
10 minuten later stuurde Sam met een pass vanaf het middenveld Julian alleen op de keeper af, en hij scoorde 2-0.
Net voor rust schoot Just van afstand de 3-0 binnen.

De 2e helft begonnen we weer goed maar de tegenstander werd steeds sterker,  ze kwamen terug tot 3-2.
Daarna werd Roan neergehaald en kregen we een penalty en de tegenstander een gele kaart.
De penalty werd door Niek ingeschoten,  het was weer 4-2.
We werden steeds slordiger achterin, en Unitas scoorde 4-3, gelukkig was het kort daarna tijd en hebben we de eerste wedstrijd gewonnen.