Een goede tweede helft is te weinig voor MO15-1

4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Kloetinge MO15-1 is de voorjaarscompetitie teleurstellend gestart door de thuiswedstrijd tegen Smerdiek/SPS JO14-1 thuis te verliezen. Een erg fysiek voetballende tegenstander maakte het onze meiden erg lastig. In de eerste helft speelden we vooral tegen onszelf. Er werd erg slap gespeeld, waardoor we Smerdiek/SPS veel te veel in de wedstrijd lieten komen. De eerste helft was dan ook één van de zwakkere van dit voetbaljaar.

Gelukkig herpakten de speelsters zich in de tweede helft en was er in ieder geval meer inzet en beleving, We speelden vrijwel het gehele tweede gedeelte van de wedstrijd op de helft van Smerdiek/SPS en creëerden ook best wat kansen. Helaas slaagden we er niet in te scoren, terwijl onze tegenstander in de spaarzame uitbraken in de tweede helft wel twee het net wisten te vinden. Opgeteld bij de goal uit de eerste helft komen we op een 0-3 nederlaag. Hopelijk zijn we komende week weer wat completer en komen we terug in de vorm van voor de kerstvakantie.