Kloetinge MO15-1 verliest rommelige wedstrijd onnodig van MOC JO14-2.

MOC'17 JO14-2

Kloetinge MO15-1

2 april 2022 9:45

T. Ooijen

Sportpark Rozenoord
Olympialaan 51
4624VA
BERGEN OP ZOOM
tel. 0164-240613

Met een stevige, maar verre van fitte, selectie reisden we vanmogen af naar Bergen op Zoom voor de wedstrijd tegen MOC JO14-2. De wedstrijd, die we eerder dit jaar tegen dit team speelden, werd met 0-4 verloren en de meiden waren dus gewaarschuwd. Ook vanmorgen bleek dat dit voor ons een lastig te bespelen team is. Vanaf het eerste moment was het een erg fysieke wedstrijd met uiterst rommelig veldspel. Halverwege de eerste helft hadden we, ondanks het matige spel, met 0-2 of 0-3 voor moeten staan. De sterk spelende keeper van MOC hield zijn goal echter knap schoon.

In plaats van met een voorsprong gingen we zelfs met een achterstand de rust in. Op ongelukkige wijze verdween een op het eerste gezicht onschuldig afstandsschot in onze goal. Dat was een tegenvaller, omdat er verder geen kansen werden weggegeven. In de rust bespraken we wat we konden verbeteren aan het spel, en met het gevoel de wedstrijd nog in ons voordeel te beslissen stapten de meiden het veld weer op. Het spel was in de tweede helft ook iets beter dan in de eerste helft. Goals maakten we helaas niet, terwijl we toch nog een aantal goede kansen kregen. Al met al een wedstrijd om snel te vergeten: geen punten en matig spel (op een nog matiger veld). Op naar de wedstrijd van volgende week tegen Apollo JO14-1 op ons eigen Wesselopark.