VV Kloetinge VR1 ook nu weer oppermachtig tegen koploper ST Arnemuiden/Nieuwland VR1

ST Arnemuiden/Nieuwland VR1

Kloetinge VR1

30 april 2022 12:30

Sportpark Nieuwland
Oude Rijksweg 102 B
4339BE
NIEUW- EN SINT JOOSLAND

Hoplaa!!
We zijn weer 3 punten rijker en blkijven op koers voor het kampioenschap.
Thuis hadden we al een daverende overwinning geboekt van 8-1, de vraag is af we dat uit in Nieuwland kunnen evenaren?

Uiteindelijk scheelt het slecht 1 doelpunt; we winnen deze ook maar dan met 1-7 in een sportieve wedstrijd.
Door deze zege blijven we nog wel op de 2e plek staan, met 1 punt minder maar met 2 wedstrijden minder gespeeld.
Gezien het vertoonde spel en de ruime overwinningen op o.a. onze naaste concurrent zou het eigenlijk niet meer dan terecht zijn dat wij aan het eind van het seizoen als kampioen gehuldigd gaan worden. Maar dan moet het nog wel gaan gebeuren tegen onze andere oponnent ST DSK/Axel VR2 die we op woensdag 24 mei as thuis ontvangen!

Doelpuntenmakers ;

2 * Amy van Velzen