Met de bus naar Baronie JO14-1

4834AW
BREDA

De wedstrijd Baronie-Kloetinge!
Het begon allemaal om 10:15 bij het sportpark Kloetinge. We gingen met een bus van de AMZ (onze sponsor) naar Breda, een goede sfeer en met veel muziek. De warming-up was allemaal een beetje rommelig, ook hadden we niet echt de tijd.
Toen begon de wedstrijd, Kloetinge begon de eerste 15 minuten goed. Met een goede goal van Floris, na 20 minuten kreeg diezelfde Floris keihard een bal tegen zijn gezicht van de keeper. Hij moest er daarom even uit. 5 minuten later werd het gelijk 1-1, even later was het rust. 5 minuten na rust werd het 2-1 voor Baronie, even later kreeg Fadi een penalty. Die werd mooi binnengeschoten door Milan,  2-2. Ook kwam Floris er weer in voor Fadi. Na de 2-2 ging het voetballen een stuk minder, Kloetinge combineert niet meer goed en werd het in no time 3-2, 4-2, en zelfs nog 5-2. De wedstrijd was toen wel gespeeld en even later was de wedstrijd klaar. Eindstand 5-2 voor de Baronie.
Met de bus weer terug. Bedankt AMZ!