Het regent weer doelpunten bij JO15-1

Zeelandia Middelburg JO15-1

Sander van Vossen (vrije trap)
... (e.d.)
Tim Zoeteweij (kopbal)
Thijs Voet (afstandschot)
Thijs Voet (schot)
Tim Zoeteweij (intikker)

Hoofdklasse F

10 februari 2018 11:15

S. (Stefan) de Reus

Afgelopen zaterdag stond de eerste competitie wedstrijd na de winterstop weer op het programma. Van een winterstop kun je eigenlijk niet meer spreken, als je ziet hoeveel wedstrijden we met JO15-1 hebben gespeeld. Dus aan wedstrijdritme geen enkel gebrek bij de mannen. Zeelandia JO15-1 stond op het programma. In principe geen lastige tegenstander. Zij zijn hekkensluiter in onze competitie en de thuiswedstrijd hadden wij erg overtuigend en met veel doelpunten gewonnen (15-1). Hopelijk zou het nu een leukere wedstrijd worden!

Helaas, het verschil tussen Zeelandia JO15-1 en VV Kloetinge JO15-1 was veel te groot. Helaas, omdat voor beide partijen dit soort wedstrijden niet echt aantrekkelijk en leerzaam zijn. In het begin wist Zeelandia nog wel wat druk uit te oefenen, maar dat kwam vooral omdat wij slordig en niet echt scherp begonnen. De rest van de wedstrijd was Kloetinge de ploeg die het spel maakte, en wist Zeelandia niet echt gevaarlijk te worden. Het grote niveau verschil werd ook al snel duidelijk in het scoreverloop (zie bovenaan dit verslag).  De rust werd ingegaan met 0-8 en na het eindsignaal was de teller opgelopen tot 0-14.

Een hoop leuke goals, met prima combinaties. Te veel om hier uit te schrijven, maar natuurlijk zijn er weer filmbeelden! Zie de link hieronder.

Wat moet je dan nog meer over deze wedstrijd schrijven? Misschien een anekdote dat deze  verslaggever de keeper had opgesloten? Tja, natuurlijk niet bewust. In de rust moest Finn nog even naar de toilet, zonder dat we het in de gaten hadden gingen wij de kleedkamer uit, deden deze op slot om vervolgens naar het veld voor de 2e helft te gaan. Voordat de scheidsrechter floot voor de start, dachten we toch waar is Finn nu…….. Gelukkig dat het de keeper was, deze mis je natuurlijk al vrij snel. Snel iemand terug gerend om de kleedkamer open te doen! Gevolg, de 2e helft startte 5 minuten later.

Volgende week een oefenwedstrijd in verband met de voojaarsvakantie. We spelen tegen Unitas JO15-1. We zullen dan niet compleet zijn (5 afwezig ivm vakanties), en zullen het team aanvullen met spelers van JO15-2. Het zal zeker een andere wedstrijd worden dan tegen Zeelandia. We gaan het zien.

1e helft:

2e Helft: