JO15-1 Veel doelpunten afgelopen zaterdag

Steenbergen JO15-1

Hoofdklasse F

4 november 2017 11:15

Steenbergen JO15-1 stond deze week op het programma. Steenbergen was een goede middenmotor met 6 punten uit 5 wedstrijden. Op papier zijn wij de betere partij. Alleen de laatste 2 wedstrijden waren niet onze beste wedstrijden, dus hopelijk konden we vandaag weer ons ‘oude’ spel laten zien.

Als team waren we niet helemaal compleet. Onze keeper Finn moest met JO17-1 mee in verband met blessures bij de keepers van JO19-1. De vast keeper van JO17-1 ging dus bij JO19-1 keepen. De keeper van JO15-2, Ian, mocht dus nu invallen bij ons. Ook hadden we nog twee blessures, t.w. Dook en Jake. Deze plekken werden ook opgevuld door spelers van JO15-2 t.w. Sem & Kevin. Natuurlijk fijn dat iedereen hier zo flexibel in is!

De wedstrijd begon goed! Sterk waren we vanaf het begin. En we weten inmiddels dat een goed spelend JO15-1 in staat om veel goals te maken….. Zo ook nu…..

Met een hoog tempo, goed rond spelen van de bal, beweeglijke spelers, elkaar prima coachen, vrij lopen, de bal keurig verleggen van links naar rechts etc. etc. zorgden we ervoor dat Steenbergen vrijwel geen kans heeft gekregen. De goal viel dan ook al snel voor ons. Gezien het grote aantal goals, hieronder het scoreverloop!

1e Helft                                                2e Helft
1-0          Olivier (assist Raphael)           8-1 Olivier (assist Thijs)
2-0          Tim                                       9-1 Raphael
3-0          Sander (assist Raphael)         10-1 Olivier (assist Luka)
4-0          Sander (assist Luka)              11-1 Kevin (assist Olivier)
5-0          Sander (assist Thijs)              12-1 Olivier (assist Luka)
6-0          Anselmo (assist Jussi)            13-1 Olivier (assist Anselmo)
7-0          Olivier (assist Anselmo);
7-1          goal Steenbergen

Tja, wat moet je nog meer zeggen over z’n scoreverloop! Een prima wedstrijd van de boys met veel rendement en iedereen gedreven tot het fluitsignaal en natuurlijk prima invallers vanuit JO15-2. Inclusief deze wedstrijd hebben we 6 competitiewedstrijden, 16 punten, 43 doelpunten voor en 3 tegen. Op naar volgende week, dan staat Baronie op het programma.

Hier weer het nodige beeldmateriaal van Jurgen en Daphne:
1e helft: https://youtu.be/uprWNaku-NA?list=PLCz53iGelIETEvy1Jk9Vx_G_9ys7Xzs_h
2e helft: https://youtu.be/IZxicbf7q2k?list=PLCz53iGelIETEvy1Jk9Vx_G_9ys7Xzs_h