Een wedstrijd om trots op te zijn!

Kloetinge MO13-2

DBGC MO13-1

4 februari 2023 8:30

D. Lossie

Sportpark Wesselopark
Noordeinde 5
4481BJ
KLOETINGE
tel. 0113-213173

Het was een bewolkte dag met lichte regen, maar dat weerhield de meiden van MO13-2 niet om te knallen op het voetbalveld! Ze speelden als een geoliede machine en hadden het meeste balbezit. D.B.G.C. MO13-1 uit Oude-Tonge probeerde vooral via de counter te scoren, maar op een geslaagde counter in de 5e minuut na waren onze heldinnen alert.

8BD3929B-31C7-4B93-8EB9-0DD50B778242.jpg

Als huidige leider in de competitie speelden MO13-2 tegen de nummer twee, dus de vastberadenheid om te winnen was groot. Met enthousiaste trainers en supporters langs de zijlijn lieten de meiden zien wat ze in huis hadden. Met fantastische teamspel en een onuitputtelijke inspanning, lag de tegenstander uiteindelijk in de touwen en eindigde de wedstrijd in een klinkende 7-1 overwinning!

De meiden toonden elkaar en het publiek wat ze waard zijn en hoe ze als team kunnen presteren. Een wedstrijd om trots op te zijn!