Kloetinge JO15-1 ronde verder in de beker

ST IJzendijke/Oostburg JO15-1

Groep 1 3

16 december 2017 11:15

De jongens van Jimmy, John & Gaico heeft zich geplaatst voor de volgende ronde van de beker.
De ploeg was in Kloetinge te sterk voor combinatieteam Oostburg/Ijzendijke Jo15-1.
Oostburg/Ijzendijke had in de poulefase gewonnen van o.a. JVOZ en dus was het een gevaarlijke tegenstander.
In de eerste helft scoorde Tim, Olivier en Jake met 2 assisten van Anselmo, het doelpunt van Olivier was een mooie solo.

In de tweede helft moesten we toch beter gaan voetballen, zuiverder, niet lopen met de bal en maximaal 2/3 keer raken, dit werd wel iets beter maar we waren mede door wisselingen op verschilende posities niet in staat de score flink uit te bouwen. Uiteindelijk weet Sander nog 2 x te scoren door wederom 1 assist van Anselmo, die deze wedstrijd flink aan het aangeven was!

Uiteindelijk winnen we met 5-0, Oostburg/Ijzendijke heeft enkele goede kansen gecreëerd maar mede door goed optreden van Finn hielden we voor de 22ste keer dit seizoen de 0.

Wij gaan deze week de zaal in, zaterdag 23 december de poule fase, donderdag 28 december de plaatsingswedstrijden voor 1 of 2 v.d. 2 Kloetinge jo15-1 teams, dan wellicht op zaterdag 30 december de finales!

Ná het nieuwe jaar gaan wij als team meelopen met de trimloop, 60 minuten op tempo rond het Wesselopark, een verplicht activiteit voor onze jongens, om de conditie te verbeteren.

13 januari spelen we uit bij vv Nieuwerkerk (hoofdklasse)
20 januari spelen we uit bij MOC Jo15-1 (3e divisie) of (wachtlijst)we spelen een toernooi bij Internos (divisie niveau)
27 januari spelen we in Dordrecht tegen FC Dordrecht Jo15-1 (1ste divisie)
03 februari beker (tegenstander nog onbekend)
10 februari zijn wij vrij i.v.m. carnaval (wellicht nog een oefenwedstrijd thuis...)
17 februari spelen we thuis tegen Unitas Jo15-1'(3e divisie)

Vervolgens de 2e ronde van de competitie! De 3 punten die wij voorstaan op nummer 2 gaan we proberen vast te houden en uit te bouwen met verzorgd positiespel, goed verdedigend werk en vooral gaan we er met z'n allen zoals Jussi in de 1ste helft beschreef: een leuk vriendenteam van maken.