Kloetinge JO12-1 speelt gelijk

Goes JO12-1

Onder 12 beker poule, Groep 1 13

15 september 2018 10:30

Kloetinge JO12 1 speelden hun 2e bekerwedstrijd tegen Goes JO12 1.Deze wedstrijd was voor Noah Brasdorp en Sven Hoek een weerzien met de jongens waarmee ze vorig seizoen nog in één team voetbalden bij Goes.De ploeg van trainer Wybrand Boonstra begon goed aan de wedstrijd.Het voetbalden beter dan de tegenstander;maar helaas maakt de tegenstander 1-0.Kloetinge bleef voetballen waardoor ze een paar kleine kansjes kregen,uiteindelijk viel de 1-1 door een doelpunt van Mario.Vol goede moed gingen de jongens van Kloetinge voor meer doelpunten,maar helaas kon Mads de bal alweer vrij snel uit zijn goal pakken.Goes maakt 2-1 en dat was ook tevens de ruststand. Na rust kwam Kloetinge sterk uit de startblokken. Dit resulteerde in een doelpunt voor Kloetinge. Het doelpunt werd wederom gemaakt door Mario,waardoor de stand weer gelijk stond.Kloetinge wilden meer en drukten door om de wedstrijd te kantelen in hun voordeel. Dit gebeurden uiteindelijk ook,Yannick bracht Kloetinge op een voorsprong. Zo was de stand 2-3 in het voordeel van Kloetinge. Kloetinge kreeg nog een paar goede kansen,maar de keeper van Goes verrichtte een paar uitstekende reddingen. Helaas kreeg Kloetinge nog een penalty tegen. Deze werd benut door een speler van Goes,waardoor het 3-3 werd.Dit was ook tevens de eindstand. Met dit gelijke spel zijn de jongens van trainer Wybrand Boonstra,door naar de volgende ronde van de beker.