Update coronacrisis en voetbal 21 april

21 april 2020 19:45

Vanavond, 21 april, heeft de minister-president in zijn persconferentie het vervolg van de Corona maatregelen na 28 april en gedeeltelijke versoepeling daarvan gemeld.

De één zal staan te popelen om zo snel mogelijk weer te kunnen trainen. Een ander zal zich juist zorgen maken over of het wel verstandig is en veilig gesport kan worden. Juist daarom willen wij (bestuur) eerst alles goed kunnen doornemen en bespreken. We vinden het belangrijk dat iedereen die betrokken is bij het voetbal en onze verenging (spelers, trainers, ouders enz. enz.) weer veilig en gezond van start kan gaan op het moment dat dit kan en mag.

Het bestuur van V.V. Kloetinge bespreekt deze nieuwe informatie aanstaande donderdag 23 april. We bespreken dan wat de maatregelen voor het voetbal en de vereniging betekenen en hoe wij daar invulling aan kunnen geven. Hierbij zijn we mede in afwachting van de specifieke adviezen en richtlijnen vanuit KNVB en NOC*NSF voor het voetbal en vanuit de gemeente of en wanneer het sportpark weer geopend wordt.

Wat voor nu wel duidelijk is, is dat het sportpark en de velden nog gesloten zijn t/m 28 april.

Zo spoedig als mogelijk na het bestuursoverleg 23 april volgt dan weer een nieuwsbrief van het bestuur voor alle leden met wat dit voor onze vereniging betekent. Deze nieuwsbrief van het bestuur wordt per e-mail aan alle leden verstuurd naar het bij de vereniging bekende en geregistreerde e-mailadres.