In memoriam Hans de Leeuw

23 juli 2021 11:45

Ons bereikte het droevige bericht dat ons één na oudste lid Hans de Leeuw afgelopen dinsdag 20 juli op 87-jarige leeftijd tijdens een rondje fietsen is overleden.

Hans was bijna een levenlang lid van V.V. Kloetinge en een actief voetballer in zijn jongere jaren. De laatste jaren begeleidde hij zijn kleinzoons bij hun voetbalactiviteiten, kwam kijken bij hun en bij diverse wedstrijden en was wekelijks te vinden voor een praatje met de vrijwilligers in de onderhoudsploeg.

Wij wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen veel kracht en sterkte toe bij dit verlies

Bestuur V.V. Kloetinge