DRINGENDE OPROEP: JEUGDTRAINERS GEZOCHT

26 juli 2020 12:15

Bij een grote en ambitieuze vereniging als V.V. Kloetinge horen de zaken voor alle teams goed geregeld te zijn. Een trainer en begeleiding voor ieder team is een must om met plezier en goed voorbereid de competitie in te gaan.

Het  blijkt steeds lastiger voldoende vrijwilligers te vinden voor deze belangrijke functie met name bij de recreatieve teams. Als er geen trainer of leider is, dienen we een beroep te doen op de ouders die niet altijd voetbalachtergrond hebben.

Waar zijn we naar opzoek?

Enthousiaste trainers voor diverse jongens en meiden teams in de leeftijden O15 t/m O19.
Wil je graag trainen geven maar heb je nog geen team?

Meld je aan bij V.V. Kloetinge via [email protected]
(Het volgen van een interne trainerscursus behoort tot de mogelijkheden).

Wij zien je reactie met belangstelling tegemoet.