In memoriam Hans Verstraate

15 december 2021 15:45

Op maandag 13 december is ons erelid Hans Verstraate op de leeftijd van 70 jaar overleden. Hij was al geruime tijd ernstig ziek.

Hans_Verstrate_6825.JPGHans heeft vanaf zijn jeugd in diverse elftallen van Kloetinge gespeeld. Later werd hij een trouwe supporter van het eerste elftal. Ook als het eerste een uitwedstrijd speelde stond hij vaak met een vaste groep supporters te kijken naar de verrichtingen van de lagere elftallen en de jeugdteams. Na afloop genoten ze samen  op hun vaste stekje in de kantine van de 3e helft.

Hans zou geen enkele Algemene Ledenvergadering overslaan. Ook toen  hij al ziek was kwam hij toch naar de vergadering. Zijn inbreng was positief kritisch en als lid van de kascommissie of de financiële commissie kwam hij vaak met zeer bruikbare suggesties. Ook was hij lid van de loterijcommissie die de jaarlijkse grote verloting organiseerde.

We zullen als club zijn inbreng missen en we zijn dankbaar voor zijn inzet voor onze vereniging.

We wensen zijn vrouw Annie, zijn dochters, schoonzoon en zijn kleindochter veel sterkte toe in deze  moeilijke tijd.

Bestuur v.v. Kloetinge