VV Kloetinge & Jurriaan van Poelje

7 januari 2022 19:00

Het bestuur van VV Kloetinge is verheugd te melden dat met ingang van komend voetbaljaar Jurriaan van Poelje (45) de functie van hoofdtrainer zal vervullen bij onze prachtige vereniging.

JvP_profielfoto.jpg
Jurriaan van Poelje

Ons gepresenteerde ambitieplan aan de gemeente en onze leden van juni 2020, de bijbehorende voetbalvisie, waar wij betere faciliteiten voor iedereen gaan creëren en waar wij inzetten op het ontwikkelen van het kind, spraken Jurriaan enorm aan. Wij hopen dat wij ook op deze manier meer ‘’eigen’’ jeugdspelers structureel kunnen laten doorstromen in onze Onder-23 en 1e selectie.

Zijn ruime ervaring als jeugdtrainer -en hoofdjeugdopleiding bij o.a. Sparta Rotterdam, Al – Arabi SC en RBC Roosendaal hebben de basis gelegd om een visie te ontwikkelen met een team en deze visie te willen delen met andere trainers en spelers binnen een vereniging.

In zijn huidige functie als hoofdtrainer van VV Baronie heeft hij bewezen om van de 1e klasse zich te nestelen aan de top van de hoofdklasse en hopelijk kan hij daar met de Baronnen aan het einde van dit seizoen zijn kampioenschap vieren.

‘’Bij de aankondiging van het vertrek van Marcel Lourens hebben we gemeld dat we op zoek gingen naar een frisse wind, maar dat we onze ingezette koers willen blijven varen. Wij zijn ervan overtuigd dat Jurriaan de kandidaat is die dit nog verder met onze mensen gaat ontwikkelen. Wij hebben er hard voor moeten ‘’werken’’ omdat Jurriaan een gewilde trainer bleek te zijn. Daarom ben ik blij dat het voetbaldier in hem uiteindelijk voor de sfeer van een echte vereniging met de wil om te presteren heeft gekozen. We kunnen niet wachten om aan de slag te gaan met elkaar.’’ Aldus voorzitter Jan–Kees de Bruine.

We hopen dat de corona-maatregelen de hervatting van de competitie snel zullen toelaten. Het zou immers een schitterend scenario zijn als onze 1e selectie nog dit seizoen onder leiding van Marcel Lourens kan promoveren. De club is er klaar voor om dan te kunnen starten in Hoofdklasse.