Bedankt voor het stemmen

3 oktober 2023 17:15

Bedankt voor het stemmen in de Rabo ClubSupport!

Ontwerp_zonder_titel_2.pngDit jaar ontvangt V.V. Kloetinge een bedrag van maar liefst €1.379,40 met de Rabo ClubSupport.
De Rabobank stelt ieder jaar een flink geldbedrag beschikbaar voor clubs en verenigingen via Rabo ClubSupport. Op basis van stemmen door leden van de bank wordt deze pot verdeeld onder deelnemende verenigingen en stichtingen. Dit bedrag kunnen verenigingen inzetten voor bepaalde investeringen of doelen.
V.V. Kloetinge zet het bedrag in voor het realiseren van het nieuwe clubgebouw.

V.V. Kloetinge is Rabobank en iedereen die op onze vereniging heeft gestemd zeer dankbaar!