Start aanleg veld 6 en vervanging velden 2 en 5

5 april 2024 8:15

start aanleg veld 6
Dinsdag 2 april 2024 is gestart met de aanleg van grasveld 6. Dit veld komt te liggen tussen veld 4 en de tribune en wordt een kwart veld geschikt voor wedstrijdjes voor de O7 t/m O10. De aanleg (graven, leggen drainage, enz.) duurt ca. 6 weken. Bij aanvang van het seizoen 24/25 kan dan gebruik worden gemaakt van het nieuwe veld 6. Veld 4 is bereikbaar en beschikbaar tijdens de aanleg van veld 6.

Door deze werkzaamheden kan enige hinder worden ervaren.
Er liggen langs veld 5 rijplaten voor het werkverkeer naar veld 6.
Tijdens de werkzaamheden is het niet mogelijk in te lopen op de voormalige grasstrook bij veld 4.

Door de regenval van afgelopen dagen zijn de werkzaamheden echter vanaf 4 april even stilgelegd tot dinsdag 9 april.

Vervangen veld 2 en 5 vanaf 17 juni
Veld 2 en veld 5 worden vanaf 17 juni voorzien van nieuw kunstgras. Veld 5 wordt omgevormd tot een kunstgrasveld met afmetingen geschikt voor O11/O12 wedstrijden.
Deze werkzaamheden zijn, als alles volgens planning verloopt, op tijd gereed voor het nieuwe seizoen  2024-2025.