MO15-2 verrast met een voetbalkalender!

7 januari 2018 19:30

Dit seizoen is er een nieuw meisjesteam bij gekomen: MO15-2. Een verzameling leuke meiden uit diverse hoeken: een paar vanaf Kortgene, een paar vanaf vv Goes en uit andere teams van vv Kloetinge en een aantal die nog nooit op voetbal hebben gezeten! Een uitdaging die Jeroen van Popering en Danny Hijdra graag aan gingen.

Het doel was duidelijk: met positieve coaching een elftal smeden en de meiden iets van voetbal bij brengen. De eerste wedstrijden was het vooral zoeken naar de juiste posities waar de dames het beste tot hun recht kwamen. Inmiddels is de eerste seizoenshelft gespeeld en hebben de dames een mooi aantal overwinningen gepakt. Met een derde plaats in een poule van 8 hebben ze het supergoed gedaan!

De meiden spelen in wedstrijdshirts met de sponsornaam van Stanley autoservice. We zijn onlangs op een voetballoze zaterdag naar Stanley's garage gegaan om daar een heuse fotoshoot te maken! Er stonden mooie auto's waarbij (en waarin!) de meiden zich graag lieten fotograferen. Het was een leuke ochtend, Stanley zorgde naast de mooie auto's ook voor bolussen en limonade en na afloop zijn we nog even langs de Mc Donalds gegaan voor een lekker ijsje. Daarna naar het Wesselopark voor een potje voetbal op het trainingsveld en we sloten af met een frietje en snack in de kantine. Al met al een leuke dag en goed voor de teambuilding!
Was de meiden niet wisten is dat we van de foto's van de fotoshoot bij Stanley en van de vele wedstrijdfoto's van de camera van Jeroen een heuse kalender hebben gemaakt! Diverse ouders hebben er dan ook eentje besteld als (kerst) cadeautje. Een leuk aandenken aan het eerste voetbaljaar van MO15-2!

Lees meer over:
MO15-2 kalender meiden