VV Kloetinge gaat op chique!

12 augustus 2019 13:45

Een nieuw seizoen, nieuwe wedstrijdtenues en een nieuwe kledinglijn. De komende maanden staat er heel wat te gebeuren op kleding gebied bij vv Kloetinge.

We kunnen trots melden dat vóór de winterstop bij alle teams de wedstrijdtenues gewisseld gaan worden voor nieuwe frisse wedstrijdtenues. Dit is mogelijk gemaakt door de sponsoren Delta Makelaardij, de Bruine Hypotheken en Verzekeringen, Rico Moda en Bakertilly. Daarnaast is er een plek vrijgemaakt voor KiKa, hierover later meer.

Daarnaast presenteren we ook een nieuwe kledinglijn van Hummel. Deze kledinglijn bestaat uit chique zwarte training/inloop shirts, poloshirts, sweaters en trainingspakken met groene accenten. Deze zijn vanaf nu te bestellen in onze webshop. De button voor de webshop vind je in de balk bovenaan onze website of in het menu.

Een team sponsoren met deze nieuwe items kan natuurlijk ook, stuur dan een mailtje naar [email protected] en we nemen zo snel mogelijk contact op.