Organisatie en bezetting wedstrijdzaken per 1 april 2023

16 maart 2023 18:30

Afgelopen weken is er, zoals eerder gecommuniceerd met trainers, teammanagers, coordinatoren en andere betrokkenen, gewerkt aan het herinrichten van van de organisatie en bezetting van wedstrijdzaken. Dat is gelukt!

Het bestuur heeft van Marina Geelhoed en Connie Karelse verslag en adviezen ontvangen waarmee inmiddels ook al een start is gemaakt.

Monique de Bruine, Carolien Slootmaker en Connie Karelse gaan de dagdagelijkse taken, planning en mail op zich nemen. Daarnaast is er op de zaterdagen een team dat de diensten op het wedstrijdsecretariaat bemenst. Voor het zaterdagteam is nog aanvulling gewenst.
Het streven is dat per 1 april 2023 alle mailafhandeling, planning scheidsrechters, planning wedstrijden, wedstrijdverzoeken enz. enz. is overgedragen. Antoine van Goethem en Eddy van Avermaete zullen vanaf dat moment niet meer betrokken zijn bij de dagelijkse gang van zaken.

Antoine zal per 1 april alleen nog op zaterdag diensten meedraaien en de wedstrijd- en scheidsrechtercoördinatie rond Kloetinge 1 op zaterdagen verzorgen. Hij heeft vanaf 1 april geen verantwoordelijkheid meer rondom andere zaken m.b.t. wedstrijdzaken en scheidsrechterzaken. Eddy zal zich vanaf 1 april richten op alles wat faciliterend is rondom de accommodatie en in de zaterdagploeg diensten mee blijven draaien.

Iedereen erg bedankt voor de openheid, het geduld en de bereidheid mee te werken afgelopen periode. Ook het nieuwe team heeft ieders medewerking uiteraard hard nodig want samen bereiken we het meest!

Wedstrijdzaken is voor alle wedstrijd gerelateerde vragen en verzoeken bereikbaar via e-mail: [email protected]

Sportieve groet,
Bestuur V.V. Kloetinge