Activiteiten Agenda

Activiteiten in deze categorie op 01 juni:

Kampioenenhuldiging en seizoensafsluiting incl. BBQ

Programma afsluitdag VV Kloetinge 1 juni 2024

Beste spelers, trainers, vrijwilligers en supporters,

Zoals bekend vindt op zaterdag 1 juni de afsluitdag plaats. Het belooft een leuke dag vol gezelligheid en sportiviteit te worden. We starten de dag  ’s-ochtends met enkele competitiewedstrijden die nog worden gespeeld. Daarna zijn er in diverse leeftijdscategorieën mixtoernooitjes voor de jeugd en senioren. Aansluitend worden alle teams die dit seizoen kampioen geworden zijn gehuldigd en sluiten we de dag af met een gezellige barbecue en feestavond tot 23:00 uur. Voor ieder wat wils dus!

(Lees verder onder de afbeelding)

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-05-16_om_14.55.36_99337d4c.jpg

Het complete programma ziet er als volgt uit:

Om 11:00 uur trappen Kloetinge O23 (promotiewedstrijd!) en O13-2 af voor hun laatste competitiewedstrijden van het seizoen.

Vanaf 12:00 uur starten we met de onderlinge mixtoernooitjes, te beginnen met onze jongste jeugd. Voor de spelers van O7 t/m O11 houdt dat in dat zij onder begeleiding van de spelers van ons eerste elftal in twee verschillende poules een toernooitje spelen. Deze spelers willen we vragen om 11:30 uur aanwezig te zijn bij het kleedkamergebouw waar ze worden opgevangen door de selectiespelers. Dit toernooi zal om 14:00 afgelopen zijn.

Voor de jeugdspelers van O12 t/m O15 begint het mixtoernooi om 14:30. Deze spelers vragen wij om 14:00 uur aanwezig te zijn.

Om 14:15, na afloop van het toernooi voor de jongste jeugd,  zullen de O19-, O23- en seniorenteams ook beginnen aan hun mixtoernooi. Voor deze spelers geldt graag om 13:45 uur aanwezig.

Voor alle mixtoernooien geldt dat het voor de spelers niet nodig is om bepaalde kleding aan te doen. Iedereen kan gewoon in zijn/haar eigen sportkleding komen, wij zorgen ervoor dat er op elk veld een set hesjes klaar ligt. Neem wel zelf je voetbalschoenen en scheenbeschermers mee.

Als alle mixtoernooien zijn afgelopen, zullen we rond 17:15 uur beginnen met de huldiging van alle teams die kampioen geworden zijn dit seizoen. Zij zullen op de tribune bij veld 1 één voor één gehuldigd worden.

Na afloop van de huldiging om c.a. 18:00 uur kunnen we beginnen met de traditionele barbecue. Deze is gratis voor alle vrijwilligers als dank voor hun inzet afgelopen seizoen. Ook niet-vrijwilligers kunnen mee eten. Voor hen geldt een tarief van Euro 19,50 per persoon en Euro 12,50 voor kinderen t/m 11 jaar.

Vooraf aanmelden voor de barbecue is verplicht, de uiterlijke aanmelddatum hiervoor is maandag 27 mei a.s.
De avond zal feestelijk worden afgesloten in de kantine, waarbij DJ Axie de plaatjes draait!

Aanmelden voor de bbq doe je via de webshop.

Heb je vragen? Stuur dan gerust een mailtje naar [email protected]
Allergieën? Geef dit aan op het bestelformulier.

Wij hopen op een drukbezochte afsluitdag. Graag tot op 1 juni!

Evenementencommissie VV Kloetinge

Afbeelding_van_WhatsApp_op_2024-05-16_om_14.55.36_b611aa22.jpgPakket 12 jaar en ouder (19,50 euro):

• royaal vleespakket

Kinderen t/m 11 jaar (12,50 euro):

• 1x hamburger
  • 1x kipspies
  • 1x bbq worst

*incl. stokbrood, salades en sauzen

• 1 juni 2024 11:00 - 1 juni 2024 23:00