Groen licht nieuw kledingplan

29 augustus 2019 9:30

Met trots kunnen we bekend maken dat nog voor de winterstop het nieuwe kledingplan kan worden geleverd.
Doordat we eerst bevestiging van hoofdsponsoren voor de rug, mouw en broek moesten hebben heeft wat langer geduurd voor we dit bekend konden maken. Tijdens de zomerstop is dit rondgekomen en kunnen we nu voor de teams Kloetinge 3 t/m jeugd O7 nieuwe shirts en broeken bestellen.

D
elta Makelaardij, De Bruine Hypotheken en Verzekeringen komen op de rug van alle shirts. Op de mouw aan de ene zijde Rico Moda en aan de andere zijde is ruimte gemaakt voor KiKa. BakerTilly zal op de broek prijken.
We zijn deze sponsoren zeer erkentelijk voor hun langjarige ondersteuning van onze vereniging.

KiKa is een bijzondere vermelding waard. Met dank aan de Business Club Kloetinge is het mogelijk gemaakt dat we KiKa de komende 3 jaar op onze shirts kunnen zetten. Gedurende de looptijd van het kledingplan zullen er diverse activiteiten georganiseerd worden ten behoeve van KiKa.

Ook zijn er al verschillende sponsoren die zich voor de voorkant van de shirts van een team hebben gemeld. Er zijn echter nog diverse teams die nog voorzien kunnen worden van een sponsor-uiting op de voorkant. Heb je interesse of ken je iemand die hier interesse in heeft, stuur dan een mail naar [email protected]

De verwachting is dat voor de winterstop de nieuwe tenues binnen zijn en we alle teams van Kloetinge 3 t/m jeugd O7 hiervan kunnen voorzien. Tot die tijd heeft de kledingcommissie alle teams gelukkig van een set wedstrijdtenues vanuit het oude kledingplan kunnen voorzien. Bedankt voor jullie geduld en begrip dat dit even nog zo moet worden opgelost.

Lees meer over:
2019-2020 kleding kledingplan