Vacatures

17-01-2024

Verenigingsmanager VV Kloetinge

Vacature VERENIGINGSMANAGER VV Kloetinge

VV Kloetinge is één van de grootste voetbalverenigingen in de regio Zuid-West Nederland. De vereniging heeft bijna 1100 leden, waarvan 850 spelende leden en 57 teams.

Om alles voor onze leden, spelers, trainers en andere vrijwilligers in goede banen te leiden zijn we op zoek naar een Verenigingsmanager voor 20 uur per week.

Heb jij een groen-wit hart, ben je communicatief sterk, werk je graag met mensen en ben je ook nog goed in organiseren? Dan zijn we op zoek naar jou!

Dit is wat je als Verenigingsmanager gaat doen bij VV Kloetinge

1. Vrijwilligerscoördinatie en beleid
· In samenwerking met het bestuur het vrijwilligersbeleid duurzaam vormgeven, invullen, managen en uitdragen;
· Het aansturen en coördineren van het vrijwilligerswerk bij VV Kloetinge;
· Het bevorderen van de kwaliteit en kwantiteit van de vrijwilligers bij de vereniging, zowel individueel als in commissieverband;
· Het organiseren van bijeenkomsten die bijdragen aan de kennis en vaardigheid van vrijwilligers en trainers;
· Het optimaal laten samenwerken van verschillende vrijwilligers en commissies.

2. Evenementen en activiteiten - maatschappelijk
· Initiatieven en het mede-organiseren van events die het verenigingsleven aanjagen en stimuleren;
· De accommodatie breder inzetten en zo zorgen dat er bruisende activiteiten plaatsvinden in bijv. schoolvakanties etc.;
· Vormgeven huiswerkbegeleiding in het clubhuis voorafgaand aan de training van relevante categorieën jeugdleden;
· Opening van het clubhuis rondom trainingen mogelijk maken met inzet van vrijwilligers i.s.m. de horecacommissie.

Dit verwachten we van jou
Je bent iemand die pro-actief schakelt, verbindt en draagvlak creëert binnen de club en ook tegen een beetje kritiek kan zo nu en dan. Je bent sociaal, flexibel, communicatief sterk en geduldig. Je hebt een HBO werk-, denkniveau, ervaring met leidinggeven, bekend met het (VV Kloetinge) verenigingsleven en de voetbalsport. Je legt verantwoording af aan het bestuur.

Dit bieden we jou
De Verenigingsmanager is een nieuwe functie bij VV Kloetinge en mede door inzet van subsidie vanuit het sportakkoord wordt een maandelijks salaris mogelijk gemaakt. Om deze functie goed vorm te geven zetten we bij aanvang in op 20 uur per week, waarbij sprake is van een grote mate van flexibiliteit in dagen en tijden.

Interesse?
Enthousiast geworden? Reageer dan gemotiveerd en met CV vóór 19 februari 2024 via [email protected]

Reageren op de vacature

* = verplicht